חייגו אלינו: 072-33-80-271

תביעת ביטוח סיעוד

מאחורי כל תביעת ביטוח סיעוד יש מקרה אנושי מורכב וקשה בהיותה עוסקת בחולים סיעודיים שאינם יכולים לתפקד באופן עצמאי תקין ותלויים בסיוע של בני משפחה ו/או מטפל חיצוני. בארץ, יש שוני בטיפול של הגופים השונים במקרים של תביעת ביטוח סיעוד, כך שאם מדובר בביטוח דרך חברה פרטית, מדובר בדרישות אחרות מאשר המוסדות הציבוריים – המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות ולכן חשוב לדעת איך להתנהל בצורה נכונה.

מהו ביטוח ריסק?
ענף הביטוחים כולל בחובו סוגים שונים של ביטוחי ריסק, ביניהם אובדן כושר עבודה, מוות בטרם עת או מחלה קשה. ביטוח חיים מסוג ריסק מקנה למבוטח זכאות לקבלת כספי הביטוח בהתאם לקרות מקרה הביטוח בלבד. כלומר – במידה שהסתיימה תקופת הביטוח ולא אירע המקרה הביטוחי, אין המבוטח זכאי לקבלת דבר.

על מנת לפעול בצורה המוצלחת ביותר חשוב לקבל הכוונה וסיוע מקצועי מגורם מוסמך מומחה באותו תחום – עו”ד מימוש זכויות אובדן כושר עבודה, עו”ד מימוש זכויות אירוע מוחי, עו”ד מימוש זכויות חולי אלצהיימר וכן הלאה.

דרך פעולה מומלצת ביותר היא לפנות אל המרכז לבריאות החולה, העוזרת לאלפי חולים לממש את זכויותיהם הרפואיות מול חברות הביטוח השונות.

מהו מצב סיעודי?
ההגדרה של מצב סיעודי, נקבעת על פי פרמטרים העשויים להשתנות בהתאם לגורם הנתבע בו מדובר. כך תביעת ביטוח סיעוד יכולה להיות מאושרת כולה אצל גורם אחד ועלולה להיתקל בדחייה אצל גורם אחר. חשוב להבין, כי ברוב המקרים, מפתח מצב סיעודי בהדרגה, מלבד במצבים פתאומיים של תאונת עבודה או תאונת דרכים, הגורמות לאדם נכות קשה ואי יכולת לתפקד.

לסיכום
המרכז לבריאות החולה עובד בשיתוף פעולה עם עורכי דין מקצועיים, איכותיים ומובילים בתחומם ביניהם: עו”ד מימוש זכויות אובדן כושר עבודה, עו”ד מימוש זכויות אירוע מוחי, עו”ד מימוש זכויות חולי אלצהיימר ועוד. זאת, במטרה למקסם את ההצלחה בתביעות שונות לרבות תביעת ביטוח סיעוד, מול חברות הביטוח. לקבלת יעוץ ראשוני חינם מעורכי דין מובילים בתחום בנושא “מימוש זכויות רפואיות” מלאו פרטים בטופס הבא או חייגו 0723380271.

סגירת תפריט
נגישות