חייגו אלינו: 072-33-80-271

רשלנות רפואית בניתוח

בארץ, מוגשות בשנים האחרונות תביעות רבות בגין רשלנות רפואית בניתוח, כתוצאה ממתן טיפול רפואי רשלני תוך כדי הליך הניתוח בכללותו. המדובר במגוון נרחב של ניתוחים בכל תחומי הרפואה – ניתוח רפואי בטיפול שיניים, ניתוח לב, ניתוח אורתופדי, ניתוח קיסרי ליולדת ועוד, אשר דורשים מהרופאים וכלל הצוות המטפל להפגין יכולות גבוהות, לנהוג במקצועיות ובאחריות כלפי המטופלים.

שלבי הטיפול
על מנת לבצע בהצלחה הליכים כירורגיים במטופלים, יש להקפיד על התקיימות של כמה פרמטרים חשובים: רמת המקצועיות של המנתחים, המיומנות של הרופאים המטפלים, היכרות יסודית מעמיקה עם עברו הרפואי של המטופל ועוד.
במהלך ביצוע ההליך הרפואי, יכולים לקרות נזקים פיזיים ו/או נפשיים למטופל בשל רשלנות רפואית. חשוב לדעת, כי קיימת אפשרות להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית בניתוח, באמצעות גורם מקצועי דוגמת עורך דין רשלנות שיניים או עו”ד רשלנות בהריון ולידה, בשל התרשלות באחד משלבי הטיפול. זאת, החל משלב הייעוץ והאבחון הרפואי, הסבר אודות אופן הטיפול וחלופות, ביצוע הניתוח בפועל, מעקב אחר הליך השיקום וכן הלאה.

פנייה לקבלת סיוע משפטי
אזרחים רבים אינם מודעים כלל לאפשרות העומדת להם במקרי רשלנות רפואית בניתוח, כמו גם במצבים אחרים, להגיש תביעת רשלנות עורך דין העוסק בתחום זה יוכל לייצג ולנהל את ההליך המשפטי מול הגורם הנתבע – הצוות הרפואי, בית החולים, משרד הבריאות ועוד.

יש להדגיש, כי כאשר מתעורר חשד כלשהו לקיומה של רשלנות רפואית בניתוח או בכל שלב אחר, חשוב ליצור קשר בהקדם האפשרי עם המרכז לבריאות החולה, העובד בשיתוף פעולה עם עורכי דין מובילים בתחומם, בהתאם לנסיבות המקרה הרפואי בו מדובר.

בכל תביעת רשלנות עורך דין מומחה מטפל מתחילתה ועד סופה, על הצד הטוב ביותר. לכן, בין אם אתם זקוקים לסיוע של עורך דין רשלנות שיניים או עו”ד רשלנות בהריון אנא פנו אל המרכז לבריאות החולה ותהיו בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש. לקבלת יעוץ ראשוני חינם מעורכי דין מובילים בתחום בנושא “מימוש זכויות רפואיות” מלאו פרטים בטופס הבא או חייגו 0723380271.

סגירת תפריט
נגישות