חייגו אלינו: 072-33-80-271

תביעות נגד חברות הביטוח

תביעות נגד חברות הביטוח בארץ, מוגשות מדי יום לערכאות המשפטיות השונות, במגוון של נושאים הקשורים לחיי היום יום. כך, עו”ד תביעת זכויות יכול להגיש תביעות נגד חברות הביטוח בתחום של ביטוח חיים, בריאות, רכוש ונסיעות, במקרים בהם החברה דוחה את התביעה שהגיש המבוטח לקבלת תגמולים, ללא סיבה מוצדקת וללא בחינה מעמיקה של נסיבות המקרה לגופו.

נאמר כבר עתה, כי תביעות נגד חברות הביטוח, מומלץ להגיש באמצעות המרכז לבריאות החולה, העובד בשיתוף פעולה עם עו”ד מימוש זכויות וכן עו”ד תביעות נגד חברות הביטוח, אשר זהו תחום עיסוקם העיקרי. זאת, במטרה למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם בתביעה.

פוליסות ביטוח
ככלל, פוליסות הביטוח בנושאים השונים, כתובות בשפה מקצועית קשה להבנה, הן ארוכות ומסובכות וכתוצאה מכך מתקשים המבוטחים בהבנת הזכויות המוקנות להם מכוח הפוליסות. מכאן, בכדי להגיש תביעות נגד חברות הביטוח, יש להיות בקיאים ולהבין את כל האמור בפוליסה בצורה יסודית כדי להבין בדיוק אילו זכויות היא מעניקה לכם.
לשם כך, רצוי לפנות אל המרכז לבריאות החולה העובד עם עו”ד תביעות נגד חברות הביטוח וכן עו”ד מימוש זכויות, בעלי מיומנות בקריאה ובחינה של פוליסות ביטוח לצד ניסיון עשיר בטיפול במקרים רבים של תביעות נגד חברות הביטוח.

פנייה אל גורם מקצועי
כאשר מעוניינים להגיש תביעה נגד חברת ביטוח חשוב לפעול בצורה מקצועית נכונה ולהיעזר בשירותים של עו”ד תביעת זכויות. זאת, מאחר ומתעורר לא פעם צורך להגיש חוות דעת רפואית ו/או מקצועית אחרת לצורך הוכחת אמיתות הטענות בפני השופט.

בנוסף, על מנת לטפל כהלכה בתביעות השונות יש לשלוט בדיני הביטוח, להיות מעודכנים בשינויי החקיקה והלכות הפסיקה, להבין לעומק את הפוליסות ועוד. כל תביעה מול חברת ביטוח מורכבת ממספר שלבים אותם יש לבצע בצורה מיטבית – הבנת נסיבות המקרה, הגשת מכתב פנייה לחברת הביטוח, הגשת התביעה לרבות המסמכים הדרושים, ניהול משא ומתן וכן הלאה.

לקבלת יעוץ ראשוני חינם מעורכי דין מובילים בתחום בנושא “מימוש זכויות רפואיות” מלאו פרטים בטופס הבא או חייגו 0723380271.

סגירת תפריט
נגישות