חייגו אלינו: 072-33-80-271

עו"ד תביעת חברות ביטוח

ענף הביטוח בארץ הינו רחב ומורכב ממגוון ביטוחים בהם עושים שימוש אנשים רבים במהלך חייהם – ביטוח פנסיוני, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות ועוד. מטרת עריכת הביטוחים השונים היא דומה – להקטין את רמת הסיכון מפני העתיד לבוא תמורת תשלום סכומי כסף.

אכן, לא פעם מתעורר הצורך להשתמש באחד מהביטוחים, אולם אז עשויים להיתקל בבעיות שמערימות חברות הביטוח בדרך למימוש הזכאות הקבועה בפוליסה. מכאן, נדרשת עזרה של גורם מקצועי, המנוסה בטיפול בתביעות מול חברות הביטוח.

איך לפעול?
בכל הקשור אל תביעת סיעוד בביטוח לאומי, תביעות ביטוח אבדן כושר עבודה או תביעות סיעוד עורך דין מקצועי ומיומן, הבקיא בדיני הביטוח בכללותם ומנוסה בדרכי הטיפול מול חברות הביטוח השונות, יכול להעלות את סיכויי הזכייה בתביעות.

עו”ד תביעת חברות ביטוח מקצועי יודע כי תביעות ביטוח מתיישנות לאחר 3 שנים, כך שישנם מצבים בהם נדרש תחילה להאריך את ההתיישנות על מנת שהמבוטח יגיש את תביעתו. לשם כך, נדרש סיוע של עו”ד תביעת חברות ביטוח שזהו תחום מומחיותו העיקרי, המנוסה ויודע מהן דרכי הטיפול, מהם המסמכים הנדרשים, באילו מצבים אפשר להאריך את תקופת ההתיישנות, איך לגרום לחברת הביטוח לתת פיצוי כספי למבוטח גם במידה שפוליסת הביטוח אינה בתוקף ועוד.

פנייה לייעוץ משפטי
אם אתם נתקלים בקושי לממש את זכויותיכם הרפואיות – בין אם מדובר בביטוח אבדן כושר עבודה, ביטוח חיים או ביטוח סיעודי, הנכם מוזמנים לפנות אל המרכז לבריאות החולה אשר עובד בשיתוף פעולה עם עו”ד תביעת חברות ביטוח מומחים, שישמחו לסייע לכם במגוון תביעות – תביעות סיעוד עורך דין, תביעת סיעוד בביטוח לאומי, תביעות ביטוח אבדן כושר עבודה וכן הלאה.

מטרת המרכז לבריאות החולה היא לעזור לחולים לממש את זכויותיהם הרפואיות מול חברות הביטוח ולמקסם את ההצלחה בתביעות מול חברות הביטוח באמצעות עו”ד תביעת חברות ביטוח מובילים בתחומם.

לקבלת יעוץ ראשוני חינם מעורכי דין מובילים בתחום בנושא “מימוש זכויות רפואיות” מלאו פרטים בטופס הבא או חייגו 0723380271.

סגירת תפריט
נגישות