חייגו אלינו: 072-33-80-271

עו"ד לתביעות נגד הביטוח

אנשים רבים מקרב הציבור בוחרים לערוך להם וליקיריהם פוליסות ביטוח אישיות במגוון תחומים – ביטוח חיים, סיעוד, מימוש זכויות אובדן כושר עבודה, רשלנות רפואית גניקולוגיה ועוד.

הביטוח נועד להשרות ביטחון ושקט מפני הצפוי בעתיד, כך שבמידה שיתקיים מקרה ביטוחי כלשהו, יהיה לכך כיסוי מאת חברת הביטוח.


מה קורה בפועל?
עו”ד לתביעות נגד הביטוח מטפלים במצבים לפיהם מבוטח המשלם לחברת הביטוח פרמיה חודשית או שנתית, עבור מימוש זכויות אובדן כושר עבודה, רשלנות רפואית גניקולוגיה או כל תחום אחר, בעת שמתרחש המקרה ביטוחי, נדרש להגיש תביעה נגד החברה המבטחת, אשר צריכה לתת לו פיצוי כספי על פי המוסכם בחוזה הביטוח.
אולם, לא פעם מבוטחים רבים ניצבים בסיטואציה לפיה חברת הביטוח דוחה את התביעה בניגוד למופיע בפוליסה. עו”ד לתביעות נגד הביטוח יודעים כי אחת הסיבות בהן משתמשות חברות הביטוח הינה אי גילוי. הטענה היא שהמבוטח לא שיקף את המצב העדכני בעת רכישת הביטוח ולכן היא מסרבת להעביר אליו את תגמולי הביטוח.

בדרך זו, חברת הביטוח למעשה מאריכה את זמן הטיפול בתביעה, מבקשת מן המבוטח להמציא מסמכים ופרטים נוספים לבירור החבות ומקשה על המבוטחים אשר נאלצים לפנות לקבלת סיוע מקצועי מאת עו”ד לתביעות נגד הביטוח.


חוזה הביטוח, תשמ”א – 1981 בא לעגן את היחסים בין הצדדים לחוזי ביטוחי, באמצעות הסדרים והוראות ספציפיים. בהתאם לחוק, על חברת הביטוח חלה חובה לפרט מהן הסיבות שהובילו אותה לדחות את תביעת המבוטח, למשל מימוש זכויות ביטוח אובדן כושר עבודה, בעת שהיא מודיעה על כך.

איך מומלץ לפעול?
חשוב מאוד לא לקבל את הדחייה של חברת הביטוח כפי שהיא ולפנות בהקדם להתייעצות במרכז לבריאות החולה, העובדת בשיתוף פעולה עם עו”ד לתביעות נגד הביטוח.

המרכז לבריאות החולה מסייע בהצלחה רבה למאות קשישים ואלפי חולים לממש את זכויותיהם הרפואיות מול חברות הביטוח לרבות מימוש זכויות ביטוח אובדן כושר עבודה. לקבלת יעוץ ראשוני חינם מעורכי דין מובילים בתחום בנושא “מימוש זכויות רפואיות” מלאו פרטים בטופס הבא או חייגו 0723380271.

סגירת תפריט
נגישות